tisdag 24 februari 2009

Optimist javisst?!

Den här veckan har börjat sisådär. Inget dåligt har egentligen hänt, men jag känner mig energilös på något sätt. Jag har bland annat spenderat alldeles för mycket tid åt slösurfande... Bloggar, facebook, IKEA, asos, bilddagboken och så vidare och om och om igen. Oerhört inspirerande. Ni märker ju själva vilken enorm inspiration som ligger bakom detta inlägg.

Det enda jag kan tillägga är att jag för tillfället hatar att cykla. Samma väg varje dag. Hjulen sprutar snö på mina skor. Dolda isfläckar ligger och bara väntar på att få mig att ramla och slå halvt ihjäl mig. Människor går bredvid varandra och täcker hela vägen (med noll uppsikt för eventuella cyklister som kan vilja åka förbi), plus att de tittar konstigt på mig när jag säger "ursäkta" och tränger mig förbi.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var värst vad du låter bitter, liva upp det hela med lite Bubble Shooter!!!

Anonym sa...

det är dialekten när du säger ursäkta, komihåg hjälm och dubbdäck.

Malin sa...

ja det där känner vi nog alla igen... jobbigt. vad gjorde man före datorernas tid....

Anonym sa...

cykla inte då! gå istället. men jag gör ju också det. och känner igen det där med bristande engagemang.