onsdag 11 februari 2009

Fy bubblan.

Man tror inte att en timme gör en sådan stor skillnad, men ack vad man misstar sig. Att sluta skolan 16.00 eller 17.00 är VERKLIGEN skillnad. Idag kom jag hem strax efter fem, gjorde en tomatsoppa, åt och fortsatte sedan att skriva på min bokreflektionseexaminationsgrejsimojs. Vips är klockan nästan halv åtta, och nästan hela kvällen har gått (om man som mig vill gå och lägga sig vid 22.00). Jag tror jag skiter i att stressa iväg till gymmet för att svetta ur mig på cykeln som jag tänkt. Möjligtvis hinner jag dra några drag med mitt gummiband. Men framför allt så ska jag packa mig redo inför hemfärden imorgon. Ohlala! Jag kommer förmodligen bli frånvarande här på bloggen några dagar, då jag ska ägna mig åt tokpussning på mina syskonbarn.

4 kommentarer:

Jonna sa...

dina syskonbarn ja, det är väl de som har prio 1 för dig. buhuuuuuuuuuuuuuuu. :P

Anonym sa...

komihåg läppceratet bara så du får mjuka läppar.

Anonym sa...

andreas, glömmer jag någonsin "läppceratet"? det var ju nästan en förolämpning.

Anonym sa...

jag har tänkt ringa dig i flera dagar men nu låter jag bli eftersom vi snart ses. då blir det ÄNNU härligare när jag inte hört din röst på så länge!