tisdag 10 februari 2009

Fri som en fågel...

... Eller inte. Jag har seminarium både imorgon och på torsdag som kräver en del arbete (alla seminarium gör inte det). Hur som helst så är tentan gjord! Det bugar, tackar och dansar jag för. Det kändes som att det gick bra, men man vet ju aldrig riktigt.

Gud vet allt jag tänkte på innan jag lyckades somna igår. Jag ville ju inte tänka på tentan, så istället tänkte jag på: kläder, barn, (upp och kissa), boende, jobb, tidsplanering och så vidare. Allt sånt där som man kan fastna i och tänka på hur länge som helst. Nu känner jag bara för att gå och vila en stund, men känner mig samtidigt för stressad för det. Och därför skriver jag blogg? AAAAAAAH!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att du bloggar! Även fast ja kanske inte läser varje dag, utan blir tvungen att "läsa ikapp" så är det ju Så Trevligt att höra lite om hur du har det! Saknar Fina Tjejen! Puss och Kram!

Anonym sa...

..Jôffskôlla, som i D.Y! Den yngre! Elin! =D

Anonym sa...

vad duktig du är, grattis grattis!!!!!!!