tisdag 17 februari 2009

Frisk och svettig.

Jag är nyss hemkommen från ett pass på Friskis och Svettis. Ledaren var en man, vi kan kalla honom Kent. Jag har nämnt honom förut. Det är han som älskar "sitta-på-häst-och-hålla-tyglarna-och-föra-händerna-uppochner-och-hoppa-sidledes"-steget. Min syster upplyste mig om att steget ofta utövas till Rednex. Idag gjorde han ett likande steg, men istället till låten Lilla fröken Fräken (eller Lilla fröken Elina som man också kan kalla den).

Funderingar under passet: "Tvättade jag inte händerna efter matlagningen? Mina händer stinker bacon", "Oj, vilken tatuering den där tjejen har... Kanske ska jag tatuera mig...", "Kan inte svettet i pannan fånga upp mitt babyhår så att det slipper fladdra i vinden!?", "I helgen ska jag dricka rödvin" och så vidare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hi hi, du ser - det går att göra et blogginlägg om något så till synes ointressant som ett träningspass :)

Anonym sa...

haha du är rolig du.tack för i helgen kram

Jonna sa...

haha, förstår att du tänker mkt.. jag tänker också sånt, och på de olika typerna som finns på gymmet...............