söndag 8 februari 2009

Gårdagskvällen.

Jag tror faktiskt inte att vi egentligen gillade något av bidragen igår. Mest diss alltså. Men Emilia var ju söt, blev väldigt glad och var inte skitdålig. Alltid något. Vi tog fasta på det där med lördagsgodis. Jag åt chips, popcorn, choklad tills min mage kändes som en ballong, men jag sprack aldrig som tur var. Efter melodifestivalens tusen röstningsomgångar blev det film. Soffan blev en bäddsoffa. B fick återberätta handlingen hela tiden, då jag nog mest pratade och skrattade åt diverse saker (felvända strumpbyxor bland annat). Hur som helst - en mycket trevlig kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad bra att ni hade kul även om ni inte hade någon favorit.

Jonna sa...

happy for uuuuuuuuuuuuuu! vickan.

Malin sa...

mysig kväll. kul att ni kan ha lika kul utan alkohol :)

Caroline sa...

Absolut, tradition de närmaste kommande lördagarna tycker jag ;)