söndag 22 februari 2009

Jag var elektrisk och ville bara dansa!

Igår fick jag se hemma på TV. Leksand skötte sig väl ganska bra tycker jag. Kvällen blev annars inte riktigt som planerat. Vi skulle ju dansa! Men ingen nation hade någon dans att erbjuda oss. Det blev mest en rundvandring, en öl på en pub och till sist hamburgare på Max. På Max hade vi väldigt trevliga bordsgrannar. Två killar på ena sidan som såg ut som att de hade sålt smöret och tappat pengarna, helt knäpptysta satt de. På andra sidan två killar som var så fulla att de satt med sina huvuden ända ner i bordet, tills den ena fick för sig att dra ner byxorna och sätta sig på en annan bordsgranne som satt och sov eller totalignorerade allt runtomkring (även en röv i nyllet). Just ja, en annan kille skrek mest "vad har jag beställt? varför fick inte jag en läsk? såg du när de där engelsmännen ville slå mig när jag kallade dem cunt balls?". Jag skulle inte vilja jobba på Max.

2 kommentarer:

Malin sa...

Era maxbesök tycks alltid bjuda på något kul :) bra bloggstoff på max. man kanske borde åka dit...

Anonym sa...

mm, verkar så! men jag skulle som sagt inte heller vilja jobba där.. framför allt för oset. pallar inte matos.