måndag 19 april 2010

"Vi pratade just om att du skulle komma och hälsa på oss".

Idag har jag ringt runt till mina syskonbarn. Odin sa "hej... hej hej... hej... heeej". Vincent sa inte så mycket alls. Gustaf däremot pratade på om allt mellan himmel och jord. Han tyckte att jag skulle komma och hälsa på. Han berättade om sina dinosaurier med hår och som sticks i ryggen osv. Han talade om att de inte hade några bananer men att de skulle handla, men då bara köpa lingonsylt. De skulle bara äta lingonsylt till middag. Jag fick även höra om troll under bron som var lite läskiga, vad han ätit på dagis, att de skulle ha picknick, vilka djur som har stora tänder och att elefanter inte har.

Nu klarar jag av att längta ett tag till.

4 kommentarer:

Malin sa...

underbart!

Malin sa...

odin var så glad när han pratade med dig. han stod och stampade och sken som en sol.

andreas sa...

det märks att han gillar dig kram

Jonna sa...

så kul! det där gör ju mycket för att klara av avståndet!