lördag 10 april 2010

Nu startar vi skotern och föder kalven.

Jag rakade av mig en bit hud (allt är inte vackert här i världen) och gick iväg mot förfesten. Det blev en lång väg dit. Glömde det, och det och tappade det. Väl framme och med en öl i min hand blev allt bra. Och resten av kvällen fortsatte på samma bana: vi åkte taxi och sparade på krafterna, det var ingen kö, vakten var oroväckande trevlig, toaletterna var fräschare än vanligt, det blev dans dans dans till välbekanta låtar och vi avslutade på MAX. Jag fick dessutom vara hitman på riktigt, fast utan min mening.

5 kommentarer:

mbh sa...

*vara*


vaddå hitman? tala inte i gåtor kvinna?

b sa...

Bra kväll! :) Var det ngn annan du hitman-ade än mig? Isf missade jag det...

Elina sa...

Mia sa det. Och jag minns det, men det var inte med mening som sagt :)

julia sa...

ja det låter som en utekväll a lá elina i mina öron! och att du fick vara hitman också... inte dumt!

jag hittade min första tussilago idag! den växte ensamt mot en sten och jag tyckte det kändes sorgligt att plocka den eftersom den var ensam. men ibland måste man vara lite självisk också!

Jonna sa...

NICE! Håller även med mbh ut med språket.