onsdag 14 april 2010

Idag hänger bild och text inte ihop. Och det gör inte jag heller.

Alla getter är inte hemma, alla får är inte i hagen och alla hästar är inte... heller i hagen. När Per sa hej då imorse svarade jag med god natt. När jag skulle borsta tänderna tänkte jag ha på deo istället för tandkräm på borsten. När läraren frågar om jag har något att berätta från vår gruppdiskussion kommer jag på den briljanta idén att låtsas som att jag inte förstår att hon pekar på mig. Jag vänder mig om för att låtsastitta efter vem hon pekat på, vänder mig till min grupp och blir till slut räddad av Britta. Varför sa jag inte bara vad vi pratat om?

5 kommentarer:

mbh sa...

Skruttan - är det hormoner? Lingonvecka på G?

Britta sa...

Haha :) Tur att du har mig. Du kan få kalla mig "räddaren i nöden" eller något annat ödmjukt i din mobil. Om du vill.

eller helt enkelt Super Bright (eller Super Brajt. Det kan du också få välja själv.)

Emelie sa...

jag skrattar högt så himla ofta åt det du skriver, så även denna gång! hahaha!

julia sa...

men din lilla flick-stackare... det är inte lätt alltid.
och vilka fina kort sen!! jättejättefina som får mig att längta efter dalasommar. Puss

twin sa...

men gumman! och tänka sig att jag känner igen mig i det så precis. undrar vad det är för tokigt, kanske hormoner eller vårtrötthet eller något sådant! kyss.