lördag 17 april 2010

En dag i huvudstaden.

Idag har jag och tre fina vänner agerat söderbönor. Jag vet inte riktigt om vi lyckades. Vi kanske har för mycket bondeblod i oss? Men huvudsaken att vi har roligt, och det har vi alltid. Vi skrattar åt varandra, åt oss själva och åt andra. Emellan det så äter vi. För övrigt kan jag tillägga att jag är bäst på åka tunnelbana (okej, jag hade en steg-för-steg-beskrivning, men ändå).

Julia var jätteglad egentligen.

Börjar bli mätta och belåtna för första gången under dagen.

Plötsligt kan man bli sugen på att klättra i träd.

Det här är Saras utsikt. Jag dog en smula för att det var så coolt och svindlande. Hon bor på tjugoförsta våningen.

Dags för ännu mer mat.

Och en fika på det förstås.

3 kommentarer:

mbh sa...

fina bilder! och nej, julia såg verkligen inte uppåt ut :)

julia sa...

men ELINA!! nej jag såg verkligen inte så glad ut!! ska nog hitta nåt kort på oss där jag ser ljuvlig ut och du ser sur ut. så vi blir kvitt.
för övrigt mkt fina bilder som alltid. och en mkt fin dag och helg som alltid. <3

Jonna sa...

mumma! smart att dela kaffebröden så alla får smaka allt ;)