söndag 25 april 2010

Jag har njutit varje sekund hela helgen (till och med när Odin vaknade 05.00 och väckte oss andra med ett "hej hej").

Äntligen på plats, med "kollin" och allt!

Att mata änderna vi mormors damm är ett måste.

Med solsken i blick och kaffesug i magen. Tur att det ligger ett kondis alldeles bredvid!

Kvällsmys. Eller eftermiddagsmys rättare sagt. Med en morgonpigg Odin blir dagsrutinerna lite annorlunda.

Mer, mer, mer.

Jag tror att de vuxna tyckte gungbrädan var roligare än Odin.

Det gick undan som tusan. Tur nog var Odin uppassad av både moster och mormor (till skillnad från en morfar som puttade iväg sitt lilla barnbarn som sa nej nej. Barnbarnet åkte iväg med en väldig fart och landade på marken med en duns och började gråta).

Sådan mor, sådan son?

Allra finaste mamma.

De första och enda gästerna på Café Linné. Då passar det bra att utforska.

5 kommentarer:

julia sa...

jag förstår att du har njutit! det syns på bilderna :) fina som alltid!

Hanna sa...

Åh, ni ser då ut att ha haft jättetrevligt! Och ett soligt Uppsala fick ni också! Ni är verkligen jättefina allihop! Du också, fast du inte fanns med på en enda bild...
Förlåt för ignoreringen av smset om ditt skoköp... Men nu säger jag det: Jätteroligt att du äntligen hittade/bestämde dig för ett par som kändes peeerfekta! Rätt beslut blev det, enligt mig!
Vi hörs min gull-Ellie! Puss och kram

Jonna sa...

Väldigt bra sammanfattat och fina bilder av familjens mästerfotograf! All kärlek!

Mor sa...

Tack för en härlig helg! Kram!

andreas sa...

vad trevligt ni verkar haft det unnar jag er kramar