onsdag 28 april 2010

Några hinder på vägen mot festligheterna.

Per lyssnar på P3 dokumentär.
Jag tänker: Vad ska jag ha på mig på kvalborg och valborg? Shit, jag har tenta på torsdag.
Per gör raggmunkar.
Jag tänker: Vad ska jag äta på valborg? Shit, jag har tenta på torsdag.
Per diskar.
Jag tänker: Shit, jag har verkligen inget att ha på mig. Shit, jag har verkligen tenta på torsdag.
Idag ska vi tentaplugga intensivt(?) igen. Jag har aldrig varit så oförberedd inför en tenta förut. Att lägga en tenta på kvalborg är ganska dåligt tänkt. Alla studenter har fokus på annat. Typ öl, pizza, Timo R, dans, parkhäng och bubbel.

4 kommentarer:

julia sa...

det är tuffa tider för oss med tenta på torsdag. men gud. det är ju imorrn!!
kör hårt nu, I will!

jonna sa...

stackars små studenter :)

mbh sa...

visst men tänk sen, tentabefrielsen + kvalborg = dundersuccé!!!!

andreas sa...

dom kanske lägger tentan imorgon just för att ni ska tänka på annat :) lycka till imorgon kramar