onsdag 21 april 2010

En blomma i duschen och en påse dumle i skafferiet.

Till skillnad från vissa andra äter jag det en student bör äta i slutet av varje månad - gröt. Det har absolut inget att göra med att jag är lat och ensam hemma.

För övrigt nr 1: Den senaste tiden när det har varit sol har jag tränat inomhus. Idag, när det är regnigt och kallt ska jag ut och springa. Hojta till om du ser mitt vett.
För övrigt nr 2: Idag har jag varit med om något nytt. Jag har varit på studiebesök i en moské. Det ni.
För övrigt nr 3: Johnossi släpper snart nytt album. Jag (och vissa andra?) är förväntansfull(a).

3 kommentarer:

julia sa...

men tjabo. det kallas tröstätande!
och visst är jag nyfniken på albumet. kan inte tänka mig annat än asbra (oj nu sa jag "as" igen...).

men vaddå vissa apotek? finns det vanliga apotek kvar eller?

andreas sa...

det är mycket lättare att springa i den kalla regniga luften???

Jonna sa...

Som sagt, koka soppa på en spik! Och jag får inte lön förrän nästa vecka.............