måndag 5 april 2010

När bilderna får säga sitt.

5 kommentarer:

julia sa...

underbara bilder som verkligen talar för sig själv! synd att jag inte kunde deltaga i lunchen ute i det fria, men vissa behov kallade som du vet ;)

mbh sa...

tänk att vi tagit på samma saker men ändå ser korten så olika ut :) blev ju nästan komiskt ett tag med alla "bildjägare" i stugan. de läsare vi har gemensamma lär väl spy på vår påsk. men inte jag! underbara bilder som jag kan njuta av om och om igen!

andreas sa...

haha håller med malin det var många snarlika kort men fina sådana såklart kramar

Linnea sa...

vilka fina bilder du tagit.

Jonna sa...

Åh vad härligt. Jag börjar nästan gråta av saknad och längtan tillbaka när jag sitter här på office och möglar bort. Visserligen ser jag kocko ut på nästan varje bild men nuförtiden är jag så distansierad att jag knappt bryr mig om det, hahaahaha.