fredag 23 april 2010

Idag är jag en fågel, igår var jag en hästgris.

Klockan 16.30 står jag på perrongen och tar emot finbesök från Leksand. Jag kommer kvittra som en fågel hela dagen (kanske inte just när jag dammsuger men annars så). Igår var jag ingen fågel, men däremot en blandning mellan häst och gris. Jag och Britta går och pratar på väg hem från skolan. Då från ingenstans kommer världens hemskaste ljud från mig. Min näsa och typ halva mitt ansikte drar ihop sig (så hårt att jag får ont efteråt) och jag ger ifrån mig en stor gnäggning/grymtning. Jag har aldrig varit med om något liknade. Britta fick sig ett gott skratt och jag blev helt chockad. Nu hoppas jag bara att det var en engångsföreteelse och inte händer igen vid något högst opassande tillfälle.

6 kommentarer:

jonna sa...

haha kan vi få en demostration i helgen?

britta sa...

Hahahah, JO! Jag hoppas att det händer igen :) Jag har nog inte skrattat så mkt sen Mias imitation av Nina.

mbh sa...

haha vad 17 var det?

julia sa...

hahaha, håller med, HOPPAS det händer igen en gång då man får bevittna detta!

Emelie sa...

HAHAHA! vafan, jag skrattade så hårt att jag satte dregel i halsen! Jag är också en grishäst.

andreas sa...

fy va hemskt håll tummarna för att det inte kommer tebax kram