torsdag 25 mars 2010

SJ är min vän. Så det så.

Jag sitter och tjuvar på någon grannes internet. Känner mig som en brottsling. Det är tur att jag ska fly staden om cirka 45 minuter. Jag fick även lov att smita lite tidigare från skolan (för att ha tid att sitta här?). Jag och Britta gjorde upp scenario hur jag skulle smyga iväg diskret från klassrummet. Det såg ut ungefär så att jag skulle krypa under borden för att komma ut och därunder fastna med mina byxor och slita sönder dem/råka gnida av dem, och sen springa ut ur klassrummet med rumpan bar och skrika "Karlstad here I come". Vi var trötta.

Bloggen får ett tidigt påsklov.

4 kommentarer:

julia sa...

Varmt välkommen! Och det är ok att vara trött en torsdag em. Ses om en och en halv timme typ!

mbh sa...

haha det hade varit en syn det! ha en underbart trevlig helg! Kram

andreas sa...

ursäkta att jag inte har svarat på smset det kommer kramar

Jonna sa...

påsklov för bloggen redan nu???