onsdag 24 mars 2010

Och där gick luften ur mig.

Tenta är äntligen gjord. Känslan så här efteråt är obeskrivlig. Det är som att jag flyger fram samtidigt som jag är helt tomt. Jag är alldeles yr i bollen. Och går jag på ICA efter en tenta är chansen stor att jag råkar sparka på folks kundkorgar, tappa vantar och le stort mot fel människor. Tentaölen byttes dock mot en helt ledig hemmakväll, vilket faktiskt inte är fy skam det heller. Jag belönas med en hejdundrande långhelg i Karlstad med två hetingar istället. Det känns bra. Och det känns faktiskt bra att veta vilket kung som grundade staden Karlstad.

5 kommentarer:

mbh sa...

haha ja det är det nog inte många som vet! bra jobbat!

Jonna sa...

Känner igen känslan! Njut nu!

julia sa...

ah mäh! inte ens jag vet vilken kung som grundade karlstad.

angående hannas beteende förstår jag att du blev ställd. inte helt okej. ses imorrn snofis!

andreas sa...

det vet väl alla att karlstad grundades år 1584 av karl IX :) kramar

Carro sa...

Vi ska flytta till Majklockan i Juni. Får ju bara bo här till maj, så det blir kanon. En tvåa.

Hoppas tentan gick bra, med alla kungar!