fredag 12 mars 2010

Äntligen fredag.

Om några timmar lämnar jag dammtussar och en överfull tvättkorg och börjar min resa mot Riga. Jag har skrivit upp gator man inte får missa, ett namn på ett köpcenter, vilka taxibilar man ska välja, hur valutan ligger, en adress till en stor marknad och var det finns ett outlet med sprit och vin. Ja, jag gillar att planera. Spontan, vad är det liksom? Men smaka på det här ordet: SPRITOUTLET. Det vill man inte missa. Mestadels av tiden kommer ju dock spenderas på en båt och det är inte fy skam det heller. Tillsammans med Mitta (jag försöker komma ifrån detta smeknamn) kan det inte bli annat än jätteroligt. Oavsett vad vi gör. Så är det bara.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

julia sa...

åh vad roligt ni kommer få! är troligtvis några grader närmare våren där nere också.
trevlig helg snutt-plutt!

mbh sa...

ha ha du räknar visst med att hinna mkt på 5 timmar! puss

jonna sa...

köp hem nåt.