torsdag 18 mars 2010

Hurra!

Alla gillar ju födelsedagar. Jag skulle faktiskt kunna offra mig att fylla år två gånger i år. För er andras skull liksom. Ni behöver inte ge mig någon present. OM ni ändå skulle insistera på att ge mig någonting så kan jag ge er några tips: en blommig kjol (men jag måste godkänna den först), trekvartslånga träningstights (svarta och inte för genomskinliga vid rumpan), nya knoppar till köket (det kan vara bäst att ge ett presentkort på IKEA istället, så jag får bestämma själv), en kakburk (gärna ett loppisfynd), jeans, klänningar, tröjor (också bäst med presentkort faktiskt).

Säg bara till om ni vill ha en födelsdag och fira, för då ställer jag upp helt kravlöst. Jag föreslog till Per att jag kan fylla år på söndag och att han skulle få en önskelista. Han svarade: Happ. Det känns kanske inte som någon idé att ligga och vänta på frukost på säng direkt.

Hah! Ge mig!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Jag kan också offra mig! :) Skulle även kunna tänka mig typ alla presenter du önskade dig. Vill också ha trekvartslånga löpartights!

mbh sa...

och mitt fina kort på dig fick vara med :)

andreas sa...

haha grattis på 45årsdagen i förskott då kram