måndag 15 mars 2010

Frisk för (åtminstone) en dag.

Igår bestämde jag att jag skulle bli frisk idag. Och har man bestämt sig så har man. Idag köpte jag därför ett nytt årskort på Friskis och gick på pulsgympa. Det kunde nästan inte bli bättre än när jag äntligen fick skutta omkring igen til Boney M och schlagerhits, snurra runt som en väderkvarn till Ruslanas wild dances och göra en juckande styrkeövning till Björn Rosenströms låt fråga Jens: När han och tjejen skulle göra ni vet vad, ja då hängde den och slängde den mot hans vad. Han försökte hota upp den i givakt och sa: Nu blir det slakt, nu blir det köttkvarn.

Ja, jag är tillbaka. Men om det varar längre än en dag får jag veta imorgon.

3 kommentarer:

julia sa...

Nämen hur kan de ha med en sån låt?! Är inte det lite provocerande? Eller är det kul? Ursäkta, jag har inte riktigt koll på vad jag tycker idag. PUSS

m sa...

håller med julia. är man tråkig om man inte tycker att det är humor?

Jonna sa...

Underbart att du är bättre!!!!!!! och ang låtvalet så har inte mkt förändrats på friskis eller i jympasalarna märker jag :)