lördag 13 februari 2010

Reunion.

Kvällen började med en rejäl smäll som gav blåmärken för vissa och blixtrar för andra. Men min gamla klass var precis lika bra som förut. Som vanligt kunde vi inte slita oss från förfesten tid för att komma in där vi ville, men vad gör det? Vi hade varandra och vi fick dans och Max. Att titta på alla kort idag var en riktigt höjdare, men jag tror inte att de bästa godbitarna passar sig för allmän beskådan. Jag förväntar mig många favorit-i-repris-kvällar efter det här.

4 kommentarer:

Britta sa...

Mycket bra kväll. Men nästa ggn tycker jag vi struntar i att lämna förfesten, så slipper folk försvinna!

Och Elina, vad sägs om en msndejt? Typ nu? Jag vill se godbitarna! :)

Puss!

mia sa...

Jag vill se mer! Och jag vill se Martins bilder också, kan tänka mig att dom absolut inte ska visas för någon form av utomstående själar. Kanske inte ens för oss.

P

Caroline sa...

Jag vill också se mer!! Allihop vill jag se!

Och närochnärochnär ska vi klämma i oss vin?

Puss.

Jonna sa...

Skulle gärna höra mer om denna kväll?