torsdag 18 februari 2010

Förövarna.

Yes! Jag har fått mitt erkännande, trots att det först lät så här: "Va? Vilket brev? Det är ju helt sjukt. Den som skickat brevet måste vara helt sjuk". Om man säger så här, på en punkt hade ni rätt. Ni är sjuka. Men på ett härligt vis. Jag lyckades få ett erkännande genom att spela på att jag tyckte att det var jobbigt på allvar. För även om jag visste, så ville jag ändå höra er säga att det var ni.

Bara ni är galna nog (och nej, i detta läge tar jag ingen hänsyn till vilka bilder jag lägger ut):
Men ni ska ha mycket cred för detta. Det var väldigt väldigt roligt. Och nu ser jag, om möjligt, ännu mer fram emot helgen i Karlstad i vår.

5 kommentarer:

Jonna sa...

hahhahahaha! det var väl det de ägnade helgen åt, de två luringarna.

förövaren sa...

du troor du vet...

förövare nr 2 (den fege o snälle) sa...

nej, nu du vet faktiskt på riktigt... fast jag vet att du var rädd! du bara låtsas att du var inspector Barnaby...

mbh sa...

hahaha kul vare!

förövare 1 (jag är väl oxå snäll!) sa...

det var du, f 2, som avvek från planen! och elina, du gjorde ett bra detektivjobb!