tisdag 9 februari 2010

Jag idag.

Vaknade 04.15. Sprängfylld blåsa och hungrig.
Vaknade på riktigt 07.40. Dags att kissa och äta fil.
Hoppade ner i sängen igen. Läsa läsa läsa kurslitteratur.
Gick upp för att dricka kaffe.
Öppnade word och började ordbajsa med en förhoppning att det räknas som att plugga.
Och så lite ursäkter:
Dags för en paus va? Ja, jag bakar bröd.
Lite torr i halsen va? Ja, dags för kaffe.
Jag har lite tid imorgon också va? Ja, det är lugnt.
Att diska är väl egentligen ganska roligt? Ja, jag diskar.
Visst trycker det lite på blåsan? Ja, bäst att kissa för tusende gången så det inte sker en olycka.
Det kan vara bra att skriva min signatur på de rabattkuponger i hemköpsbladet, som jag kanske ska använda.

4 kommentarer:

Jonna sa...

haha :) du och dina rabattkuponer, din blåsa och ditt kaffe. du åt väl smörgåsar till kaffet också hoppas jag? en jobbig grej är när man blir bjuden på smörgås - som idag- och inser att sin egen smörgås som man brukar ha är mycket godare. dagens lyxproblem.

andreas sa...

härlig dag kära du kram

mbh sa...

hi hi du är dig lik :)

Tant Anna sa...

haha... Skriva namnteckningen på rabattkuponger! Det var det roligaste på länge. En bra undanflykt, men framförallt en acceptabel sådan :)