måndag 26 oktober 2009

Tentan var svår, svår, jättesvår. Antingen kuggade jag den totalt, eller så hade jag turen på min sida och klarade den med nöd och näppe. Just nu skiter jag i vilket och är bara lättad över att slippa den i några månader. Tentafesten är i full gång. Den ser bara lite annorlunda ut den här gången. Direkt efter tentan satte vi igång på Kafferummet Storken. Vi (jag och Mitta) åt lunch och talade om leverfläckar, en tjej som inte hade trosor under sin kjol i åttan och rollspel - alltså sånt där som alla tjejer pratar om. Festen fortsatte med en sväng på stan. Snart fortsätter min fest i soffan, och imorgon tentafestar vi på IKEA med frukost och shopping.

4 kommentarer:

Mia sa...

Perfekt tentafestande! Speciellt tjejsnacket om tjejen utan trosor.

Jonna sa...

härligt! ha det grymt... och håller tummarna för att du ordnade det. tentan.

mbh sa...

ha en mysig dag på ikea!

mbh sa...

glöm inte plåttunnan!