tisdag 27 oktober 2009

Bitch.

När jag sa till min syster Malin att jag ibland använder ögonmask och öronproppar om Per sitter uppe och spelar när jag gått till sängs, sa hon typ "haha, jag kan tänka mig dig som en gnällig klimakteriekärring". Tack sis. Jag är faktiskt väldigt förstående för Pers TV-spelande, FÖRUTOM när jag ska sova. Av någon underlig anledning får jag ingen ro att somna innan han ligger jämte mig, och av någon underlig anledning tycker han inte alltid att det bara är gulligt. Vi har lite olika uppfattning om vilken tid det är tidigt respektive sent att lägga sig en kväll. Men lyckligtvis vill han oftast lägga sig samtidigt som mig. Eller ja, jag hoppas att det är för att han vill i alla fall, och inte för att jag blir en "gnälltant" annars.

4 kommentarer:

mvh sa...

haha sa jag så? nu blir mamma sur för jag använder ett sånt ord, som om alla i klimakteriet blev sura och gnälliga:) men du ser då ut som en migränmänniska med masken på!

andreas sa...

snyggt zorro

Mor sa...

Jag tänkte precis skriva att det låter som om du syftade på mig eftersom jag också använder ögonmask och öronproppar! Vi känner varann rätt väl!

jonna sa...

hattrick vs tv-spel :) vi får ha en diskussion om det där!