fredag 9 oktober 2009

Dumsnål.

Rabatter i all ära, men vad tänkte jag när jag köpte en duschkräm på 750 ml (tänk vinflaska)? Den är alltså cirka tre gånger så stor som vanliga flaskor. Dettta hade varit okej om den luktade jordgubb eller vanilj, men nu luktar den tvål. Stark vanlig tvåldoft. Vi har redan haft den i evigheter och den är inte på väg att ta slut. Till på köpet är det väldigt geggig och tjock. Ibland kan man hitta en klump på kroppen efter duschen som vattnet inte orkar spola bort. Om ni klickar på bilden kan ni ses hur kladdig den är.

Jag är givetvis för snål för att slänga den (priset var ju ändå 20 kr). Men jag kanske kan börja spilla ut en halv deciliter varje gång jag duschar? Risken då är väl att jag halkar i badkaret och dör. DÅ kommer jag verkligen ogilla min duschkräm.

3 kommentarer:

Jonna sa...

haha! men använd den som badskum, brukar funka hyfsat.

andreas sa...

haha ge bort den till mig då jag är inte så kräsen jag kör eldorado ännu billigare men den luktar ju gott ändå.kram

malin sa...

ja du slans här kör vi med ikeas storpack så du får inget medlidande från mig :D