onsdag 21 oktober 2009

Innan jag läst Stieg Larssons böcker, sa alla att de är helt fantastiska. De hade rätt och jag är såld. Äntligen har jag läst ut boken Flickan som lekte med elden. Ikväll väntar bio för att se filmen. Jag myser redan inombords av tanken på en godispåse och en bra film. Jag känner på mig att jag på hemvägen kommer försöka vara lika cool som L. Salander. Hård, mörk och besynnerlig. Dessvärre kommer jag nog misslyckas big time i min lilla mössa och ljusa röst.

(Men jag är ju i alla fall Hitman?)

3 kommentarer:

Jonna sa...

Hon är filmens stora behållning! Sååå tuff. men filmen var rätt rå tycker jag.

Sofia sa...

jag ska faktiskt oxå på bio dock på Spöket Laban med Gustaf på fredag hi hi

malin sa...

hoppas den var bra - har hört motsatsen men kritiker kan ju vara bra petiga :)