onsdag 21 oktober 2009

På tal om jul.

En del affärer har redan börjat sälja julpynt. En del av mig tycker att det är på tok för tidigt, och blir nästan arg. En annan del vill bara gå runt bland de röda lyktorna, dukarna och stjärnorna i all oändlighet, med ett leende på läpparna. Att jag är en julnörd ända in i benmärgen kommer nog märkas mer än en gång här på bloggen. Lyckligtvis umgås jag med likasinnande både här i Uppsala och i Leksand. Ett pepparkaksbak är redan inplanerat och likaså en adventsmiddag.

3 kommentarer:

andreas sa...

ja idag kom reklam från clas ohlsons med julstjärnor och adventsstakar härligt kram

Jonna sa...

oj ja vi har ju samma inställning till det där ;) imorse läste jag ellos julkatalog och möööööööööös til frukost!

malin sa...

ja det är lite för tidigt!!! men jag blir samtidigt varm i hela kroppen av lite tomtar!