söndag 3 maj 2009

Vi har nog världens coolaste lägenhet. Vet ni varför? Jo, vi har en fungerande porttelefon! När någon ringer på vår ringklocka nere vid porten kan vi fråga vem det är genom vår telefon och öppna dörren med en knapp på telefonen (om det är någon vi vill släppa in). Det är helt fantastiskt. Som en film. Anledningen till att jag låter så lyrisk över detta, så här ca nio månader efter inflytt, är att vi trott att den inte fungerat (vi har inte testat ordentligt). Men det gör den! Jag måste nog snart tvinga ut Per så att vi kan prata med varandra genom den.

3 kommentarer:

jonna sa...

underbart! och vilket ljuvligt foto du hottat upp bloggen med. själv håller jag på och packar ner min coola lägenhet i kartonger :P

jonna sa...

som sagt hjärtat mitt, love, rodd och flytt stjäl all min tid, det är rätt nice, en kontrollförlust jag kan leva med :) bloggen kommer tyvärr bli lite lidande framöver...

andreas sa...

haha va kul.kram