tisdag 5 maj 2009

Alla vill ha en piece of Elina. På bara ett par veckor har jag varit med i en tidning två gånger! Först stod det i Falukuriren att jag sett en citronfjäril (man får skicka in och tala om vilka vårtecken man sett). I och för sig var det bara min mamma som såg fjärilen och andra hade sett dem flera veckor innan oss). Hur som helst - mitt namn stod i tidningen. Idag fick jag höra att jag är med på bild i Norrlands nationstidning under vimmelbilderna (se nedan). Liksom, låt mig vara ifred någon gång!

5 kommentarer:

mor sa...

Vilken fin bild! Funderar just när det inte är "vårtecken" längre utan "sommartecken? Styvmorsviol vad är det? Fin var den ialla fall nere på Flytet....Kram mor.

Ballerina sa...

Oj väärsta kändisen!!!

andreas sa...

stackare nu måste du gå med solbrillor hela tiden och se upp för papparazzis.kram

Malin sa...

jag sa ju att ni var så snygga så ni skulle bli "utvalda"!!

Jonna sa...

hårt liv du lever, min kändissyster! man undrar ju, vad kommer härnäst?