måndag 4 maj 2009

Sedan i onsdags har vi haft det lugnt i skolan. Idag hade jag lite svårt att fylla ut all ledig tid. Det tog inte så lång tid att köpa ett paraply (som jag hoppats på?). Jag har alltså varit rastlös. Att jävlas blir då ett stort nöje. Först kallade jag Jonna för klimakteriekärring, men det var mest uppvärmning. När Per kom hem från skolan kunde det börja på allvar. Per har svårt för vissa själsliga (hittar inget bättre ord) ting vilket bidrar till två roliga ret: 1. Jag börjar "känna på hans aura". 2. Jag säger "om ett träd faller i skogen och ingen hör det så låter det inte".

Han har det inte lätt när jag är rastlös. Det kanske inte är så konstigt att han ofta flyr in i tv-spelens värld?

4 kommentarer:

jonna sa...

du är så rolig kära du, jag fnissade högt för mig själv på kontoret imorse :D men du har ju stulit min kunskap! det där med trädet brukar ju jag terrorisera malin med... det och "rymden har inget slut" hon blir ju helt uppåt väggarna när man säger sådana saker...

Julls sa...

haha ja du är för söt din nöt! jag är också rastlös! fast jag har ju tenta imorrn, så jag borde verkligen plugga nu. men först lite efter tio med kaffe och ostmacka. puss!

malin sa...

jag förstår per till fullo. Det där är inte roliga skämt :)

andreas sa...

haha du är rolig du.kram