onsdag 20 maj 2009

Jag är Lady och Lufsen. Om datorn räknas som Lufsen och P3-musik räknas som Bella Noche. Jag äter alltså spaghetti och köttbullar. Men jag är nog hundra gånger mer slafsig än Lady, då jag räknar till sex stycken ketchupfläckar på mitt vita linne nu.

Igår blev det mat och öl på en nation. Vi fick vänta närmare två timmar på vår mat! Jag hade då varit hungrig i ungefär fem timmar. Att vänta på mat ligger inte för mig. Hur svårt kan det vara att göra en grekisk sallad? Tur att deras öl är billig och mättande.

Snart far jag till Leksand. Först tänkte jag få kaffefläckar på mitt linne också. Jag tror att det kan bli ett snyggt mönster. JUST JA, på tal om mönster. Idag köpte jag en klänning med färgglada blommor på. Det känns så otroligt icke-Elina.

(Jag tycker förresten om att skriva vissa, på måfå valda, ord i fetstil).

2 kommentarer:

Jonna sa...

härligt med klänning! och gott med köttbullar! hemgjorda? det är jag sugen på. välkommen hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

andreas sa...

flummo! nu är du hemma kram