tisdag 5 maj 2009

Dagens önskemål: En randig bikini
Dagens godaste: Prästost
Dagens bästa: 11.00-kaffe och glass klockan 12.00
Dagens roligaste: En viss historia om en moonande tjej
Dagens "jag-borde-veta-mer-om": Valet till Europaparlamentet
Dagens värsta: Min smörgås som snart är slut (nu är den slut)
Dagens bild (från i söndags): Jag kände mig rätt cool när jag stod utanför Statoil med Pers longboard medan han handlade. På bilden är det dock Per som åker. Jag har en tendens att åka snett och hamna mitt i vägen, så jag gör bäst i att promenera.

3 kommentarer:

jonna sa...

härligt... med maten... jag undrar om man kan överkonsumera
1.bananer
2.yoghurt
3.smörgåsar
4.keso
5.kokta ägg
=min kost.

mor sa...

Tänk att vi är så lika! När jag precis ätit upp frukosten börjar jag genast fundera på när det kan vara rimligt att dricka förmiddagskaffe, efter det när man kan äta lunch och VAD skall jag äta till lunch? skall jag överhuvudtaget ha någon lunch nu när jag ej kan träna? Vilka konstiga bekymmer! Kram mor.

malin sa...

bra att du ligger i på bloggen så mamam har nåt för dig :) jag känner så igen mig i din lista! EU-val vad är det?! Usch en gång i tiden hade jag koll...