fredag 8 maj 2009

Jag, Elina, ska på Gröna Lund idag. Jag tycker inte om karuseller. Logiken flödar. Eventuellt vågar jag mig på en slags gunga som... Okej, den går bara runt runt. Sist jag åkte en läskig karusell var på Rättviks marknad. Jag, Jonna och pappa åkte ett hjul som gick högt, snabbt, bakåt och framåt. Det enda jag minns är att jag grät och skrek "STAAANNA, SLÄÄÄPP AAAV MIIIIG". Aldrig mer! Det får bli en öl i regnvädret(?) och en sväng på lustiga huset för min del.

Svaret om Pers nattlinne hittar ni här HÄR.

3 kommentarer:

Malin sa...

Gud vad roligt! Lyllo dig! jag lskar karuseller. Visste inte att du var så harig? :)

Malin sa...

"älskar" ska det va så klart

Jonna sa...

åh ta det lugnt och ha det riktigt kul nu, och du, visst vågar du! vågar jag åka berg- och dalbana så törs du!