söndag 10 maj 2009

Varför blir mina söndagar ofta så här? Jag är uttråkad och det vet man av flera skäl:
1. Jag ägnar lite väl lång tid åt att sitta i sängen, äta ett äpple och stirra i väggen.
2. Jag går omkring och finner ingen ro. Två minuter vid datorn, två minuter på balkongen, två minuter på toaletten och så vidare.
3. Jag läser några sidor i Baskunskaper i matematik
4. Jag skriver matsedel och inköpslista inför morgondagens handling
5. Jag gör en mapp med foton som jag eventuellt ska lägga upp på Facebook
6. Jag skriver ett sms till Jonna och ber henne ringa mig om hon möjligtvis får någon tid över
7. Jag tar på mig försvarets hudsalva var tredje minut
8. Jag planerar om dagsplanen för att få in ytterligare en måltid

AAAH! Snart ska jag omvandla tristessen till svett på gymmet.

2 kommentarer:

Malin sa...

hi hi tur att du har bloggen att ta till då o att jag uppdaterat min :)

Jonna sa...

hurtigt att du lägger energin på träning säger jag! brabra. puss.