torsdag 14 maj 2009

Utmaning från min syster: varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.

1. Vad heter du? Elina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Edgy
3. Flicknamn: Eivor
4. Pojknamn: Evert
5. Yrke: Elmontör
6. Färg: Eldröd
7. Klädesplagg: Extra large-kläder (kan inte komma något bättre)
8. Mat: Enchiladas
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad: Eskilstuna
11. En orsak att vara sen: Eurovision på TV?
12. Något man skriker: EEEEY!
13. Film: Eternal sunshine of the spotless mind
14. Något man dricker: Espresso
15. Band: Eurythmics
16. Djur: Ekorre (som jag blivit kallad av Per innan vi blev tillsammans. han tyckte det såg ut som att jag åt på en kotte när jag smörjde in läpparna med försvarets hudsalva).
17. Gatunamn: Esters väg (Åkerö)
18. Bil: Elbil
19. Låt: Execution song
20. Aktivitet med fler än en deltagare: Efterfest

6 kommentarer:

Jonna sa...

Åååh, ditt var mkt fyndigare än mitt!!

julia sa...

iiiih va kul med ekorren!! tyckte han verkligen att du såg ut som en?! hahah...

andreas sa...

bra jobbat kram

mia sa...

Haha, edgy

��Radio Mihalis Thalassis - Athens Greece sa...

Good morning. Eftichia and wish health, hello Michalis

mallin sa...

hi hi jag har ingen fantasi till ngt dylikt. ser fram emot kort o rapport från Hamar o Oslo. Puss