onsdag 13 maj 2009

Jag sitter här i min heta pyjamas och med en knut á la Lilla My på huvudet. De senaste dagarna har sett väldigt likadana ut (sömn, mat, skola, träning, tv, dator), vilket leder till dålig bloggfantasi. För jag tror inte ni är speciellt intresserade av att höra om matematiska begrepp, köttbullar och mitt svett?

Roliga människor ser/träffar man ju dock på ganska ofta. Idag tror jag att jag såg samma kille i skolan som på mitt träningspass. Det var en kille som gillade att prata schlager med några av mina kursare samt värma sin mat i micron i typ en timme. Senare på passet flaxade han runt som en gråsparv, och jag fick kämpa mig emot ett fnitteranfall. Tyvärr är den här episoden bara rolig för mig och jag förstår om inte ni viker er dubbla av skratt.

Det är nog bäst jag slutar skriva nu och återgår till min bok där de har sex bland bulldegar och ställer dildos i bestickstället. Nej, det är ingen erotisk novell. Övriga frågor kommer vidarebefordras till personen som lånat ut boken till mig.

4 kommentarer:

mia sa...

Haha! Om det nu var en sexnovell du egentligen ville ha så har jag nog något som kan passa dig nästa gång du inte vill läsa Rocky!

malin sa...

slansie baby, det är alltid kul att läsa va du skriver även om det inte hänt ngt speciellt :)

Ballerina sa...

Skojar du eller? Jag skulle typ betala dig för att länka till min blogg...;) och Ja jag vill läsa om köttbullar!

Jonna sa...

oh baby jag håller med malin, vill läsa även om du inte gör något extra skoj och du skriver på ett roligt sätt även om du inte gjort något särskilt!