lördag 9 maj 2009

Gröna Lund
Håll i hatten! Jag åkte karusell! Inte Insane, Fritt Fall och sådant dödsångestframkallande, men ändå. Den mest läskiga jag åkte hette Bläckfisken. Den snurrade och lutade framåt så att det kändes som att man kunde åka ur nästan. Det är bara två saker jag fortfarande inte förstår. Jag skrek medan mina kompisar skrattade och jag höll i mig krampaktigt medan mina kompisar satt tillbakalutade med händerna vid sidorna. Den var ju läskig? Hur som helst. Jag åkte även Tekopparna två gånger, gick in i det Lustiga huset och åkte Blå tåget. Tyvärr vann vi ingen choklad. Men åh, det var en rolig dag! Fler bilder kommer någon gång och någonstans.

3 kommentarer:

malin sa...

härligt gumman! Friskt vågat! Tekopparna? Är inte det en barnkarusell :D Nu ska jag koka kaffe åt Jonnas flyttgäng, så jag får vara med på ett hörn, kul! Längtar efter dig!!!

andreas sa...

åh jag vill oxå åka karusell och äta karamell.kram

Jonna sa...

åh underbart! kul med bilder! skönt att ni hade en fin dag och bra att du inte utsatta dig för självmordsförsök ;)