tisdag 12 maj 2009

Ni får ursäkta det argsinta inlägget imorse. Orsaken var att jag egentligen inte hade varken tid att blogga eller något att blogga om. Plus att jag tydligen är en bitterfi**a (enligt min syster).

Och i detta nu har jag ännu mer slut på ord. Eftermiddagen har ägnats åt ett rätt meningslöst och ytterst flummigt PM-skrivande. Lika mycket som vi skriver så skrattar vi åt saker som till exempel kaviar. Jag kan inte beskriva skämten mer utförligt än så.



För övrigt ser jag fram emot: 1. Kvällens avsnitt av Desperate Housewives som verkar väldigt spännande. 2. Helgen som kommer att spenderas i Norge och avslutas med att fira 17 maj. Jag sjöng just "Ja, vi elsker dette landet, som det stiger frem, furet, værbitt over vannet, med de tusen hjem. Elsker, elsker det og tenker på vår far og mor og den saganatt som senker drømme på vår jord. Og den saganatt som senker, senker drømme på vår jord" för Per. Han hörde inte ens att jag sjöng på norska.

4 kommentarer:

andreas sa...

så du menar att du skippar eurovision song contest för desperate? skandal!

jonna sa...

min lilla solstråle! jag skrev dessutom bittermandel! :)

linnea sa...

ska du till oslo i helgen?

malin sa...

gumman! vi hörs imorgon, då har jag inga planer o vi kanske kan få till ett ordentligt samtal. puss