lördag 30 maj 2009

Idag känns det förbjudet att vara inomhus. Sommaren är lite stressande på så vis. Liksom att man nästan ska få dåligt samvete om man inte tar tillvara på varenda sekund av sol. Jag tycker om solen, det är inte det. Men ni förstår. Och om ni inte förstår, oroa er inte. Jag ska ut snart. Ut i solen. Ut och äta glass. Ut och glassa.

Med solen kommer svett. Som jag nyss skrev på Fridahs blogg så gillar jag inte reklamen för Axe som sänds på TV nu. Den där det är sprutar svett från armhålor. Så äckligt. På gymmet nyss var det en man som såg ut att komma direkt från reklaminspelningen. Hans ljusblåa t-shirt var mer mörk än ljus så att säga. Jag bönade och bad inom mig att han inte skulle använda de maskiner jag skulle använda.

3 kommentarer:

andreas sa...

ja ut och glassa själv är jag ute hela dagarna oavsett väder kram kram

malin sa...

ja ett regnväder kan vara en befrielse!

Jonna sa...

äsch stressande och stressande.. men mjaaoo jag förstår vad du menar. men jag hoppas ändå på en gryyyyyyyyyyymt solig sommar. och på onsdag kommer du helt oooooooooooootroligt!