måndag 28 december 2009

Igår kväll borde jag varit hemma för vila. Men en kväll med en Hanna och en Sara lockade för mycket. Innan jag åkte bad jag mamma skriva en intygslapp (ni vet som på gymnastiken när man var liten) att jag skulle slippa matlagningen och ligga på sofflocket istället. Hon skrev ingen lapp men jag slapp laga mat ändå. Väl framme åkte byxorna av och jag spenderade resten av kvällen i långkalsonger. Det visade sig vara ett bra drag då det bjöds på god fisksoppa och chokladpraliner. Jag är så glad att jag har vänner som jag känner mig så bekväm med att jag kan strutta runt i långkalsonger. Och jag är glad att jag har en vän som är jätteduktig på att göra fina saker i keramik. Jag menar, titta vilken fin skål jag fick!

2 kommentarer:

Malin sa...

åh vad fin!!! vad duktig hon är - underbar färg (eller kallas det lasyr?)

jonna sa...

jättefin!!!!!!!