onsdag 30 december 2009

Årskrönika - mars och april.

Årets första dop.

Kära lilla mor fyllde år och alla barnbarnen kom för att fira.

Jag framkallade kort från en engångskamera.

Per kom hem med en bukett tussilago till mig. Lyckan var gjord.

En date med Malin och Odin. Vi gick även och fikade med Mats på deras tomt.

Besök hos familjen Hansen. Gustaf hade just fått ett pick i armen.

Dagen kom då jag tvingades säga hej då till vår alltid älskade Alva.

Jag och syster åkte på en härlig semsestervecka till Marocko.

Inomhusmarknad i Agadir.

Vincent blev döpt till... Vincent!

Sista gången jag träffade söta, älskade och saknade farmor.

April avslutades med världens bästa valborgfirande.

Valborg igen.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Åh vad fint... och rörande... jättemysig bild på farmor tycker jag, sådär såg hon ju ofta ut, finurlig, fundersam.

mbh sa...

jättefin summering. det märks att du var/är sjuk och har långtråkigt :)