tisdag 29 december 2009

Årskrönika - januari och februrari.

De första dagarna på det nya året, 2009, spenderades på Vallen. Det var sista gången jag var där med vår älskade Alva.

Innan jag åkte tillbaka till Uppsala efter jullovet försökte jag umgås mycket med dessa två godbitar och självklart även Gustaf.

Älskling och jag gick på konsert med bästa Anna Ternheim. Jag var salig!

Jag fick för första gången i hela mitt liv köpa en bukett tulpaner till mitt egna hem.

Försökte fånga stjärnorna på en bild under en kvällskissning med Alva.

En av många "heldagar" med Malin och Odin.

Jag, Mia och Carro åt trerätters och tittade på Britta som sjöng i Värmlands salonger.

Mamma och pappa kom till Uppsala över en helg.

2 kommentarer:

jonna sa...

Åh vad härligt med en bildkrönika! I min blir det mer text är jag rädd. Och nu börjar man längta efter tulpaner.............

Malin sa...

härligt. det kommer alltså en fortsättning sen? ambitiöst värre :)