torsdag 31 december 2009

Årskrönika - maj och juni.

Det blev försommar. Och ja, trädet var så här tätt.

BEMC + L gjorde Grönan, med undantag för en i gänget som främst höll sig på marken och lekte höna (pekar på mig själv).

En helg i Hamar i fint sällskap.

Var i Leksand under en tung helg. Sjukhus, väntan, telefonsamtal, sorg.

Terminen i Uppsala avslutades med en av tiders roligaste klassfest.

Vi höll låda långt in på natten.

På nationaldagen var vi barnvakt åt Gustaf och Vincent.

Älskling fyllde 23 år. Vi firade med en heldag av fika, sol, blommor, grillning och presenter.

En regning men mysig midsommarafton. Jag och pappa hämtade björkris, sillunch i Yttermo, traditionellt firande vid Leksboda Bystuga och middag i Laknäs. En bra kombination.

Grönt är sjukt skönt. Kort taget under en fin promenad på Gamla Landsvägen med mamma.

En maskrosboll.

Jag och älskling levde bryggliv i Skarbohäll - den bästa platsen att vara på när det är sommar.

1 kommentar:

mbh sa...

åh vad jag längtar till sommaren när jag tittar på dessa bilder! Vi ses imorgon! puss