onsdag 16 december 2009

Idag hade vi julavslutning med "mitt" arbetslag. Vi fikade, hade julklappsrace och skrev fina ord om varandra på en hjärtelapp. De uppfattar mig som rar, lugn, trygg, mjuk, vänlig och... eftertänksam. Jag känner mig lite osäker på vad som egentligen menas med att vara eftertänksam, men det skulle ju vara snälla ord så det är väl okej antar jag. Jag uppfattas tydligen som typ en nallebjörn. Inte wild and crazy direkt. Ge mig några veckor till och ni ska få se! Hur som, jag blev jätteglad för det som skrevs.

Just ja, jag flyter bra in i kollegiet också. Det känns bra. Och jag tror att de gillar kaffet jag brygger också!

3 kommentarer:

jonna sa...

såklart de gillar dig! och eftertänksam är något bra!!! att du tänker innan du talar, osv, och det är väl positivt...

andreas sa...

ja vem kan inte gilla dig? kram

mbh sa...

låter som dom ringat in dig ganska bra! Sen är du ju rolig också men det visar sig nog mer när man känner dig väl :) att du är snygg vågade de nog inte skriva.