torsdag 30 juli 2009

Att retas.

Vid ett tidigare tillfälle skrev jag om vad jag gör för att retas med Per, se här. Jag blir lika glad varje gång jag hittar på ett nytt sätt. Här är två av de senaste:
1. Se ut som på bilden! Efter ett tag kunde Per inte längre titta på mig, utan började blunda och dra av mig huvan. Han tyckte tydligen inte att det var hett att se ut så? I don't get it.
2. Sätta på Alexander Rybak och dansa flätor-träskor-kjol-dans (får ni en bild i huvudet?) när fiolmusiken sätter igång.

4 kommentarer:

andreas sa...

haha du är rolig du lilla syster nu är jag uppdaterad i i ditt liv kram kram

malin sa...

hi hi hur retas han med dig då?

Per sa...

För att svara på Malins inlägg så retas jag däremot inte med Elina. Men jag ska härmed sluta reta mig på saker som du, älskling, gör, för det är ju bara som att hälla vatten på kvarn tyvärr.

Elina sa...

hihi, du menar att reta dig på att jag retar dig? jo, det har en tendens att trigga upp mig!