söndag 19 juli 2009

Laknäsfestivalen!

Igår gick Laknäsfestivalen av stapeln. För första, men förhoppningsvis inte sista gången. Alla som önskade fick agera rockstjärna med antingen en trumma, en gitarr, en bas eller en mikrofon. Jag var nog sämst, men glad ändå. Det var en härlig syn att se allas varierade inlevelse. En del stela som pinnar (pekar på mig själv), andra mer avslappande och vana. Senare på kvällen blev köksgolvet ett dansgolv. De lurviga fick sig en rejäl svängom. Som grädde på moset blev det många vätskepauser och chipsfrossa emellan all musik och dans. En riktigt lyckad kväll. Tjofräs helt enkelt!

5 kommentarer:

Per sa...

Tack för att du kom Love! Jag ska då se till att laknäsfestivalen blir en tradition, Fredrik, johan och Christian tyckte då iaf att det ska bli det! Jag hoppas att du hade det kul, jag hade iaf det! Kram

andreas sa...

Hälsa per och tacka så mycket för att vi fick komma, vi kommer även nästa år om vi får och då ska jag visa att jag är en riktig rockstar :-) kram

Hanna sa...

Det var så himla trevligt! Tack till alla som var där! Men mest till dig och Per! Och kanske ändå lite mer till Per..!
Om det är till nån tröst så jobbade ju jag också idag. Så det så! Men jag var pigg jag:)
Kram och puss

Jonna sa...

Kul med mycket foton trots att jag ser mongo ut på alla. men men. det var kul, synd jag mådde kasst. ser fram emot nya partykvällar då jag ska vara i bättre form! puss.

malin sa...

kul med då mkt kort,men jag ser inte pigg ut. Hämnden är ljuv... hi hi tack för en kul kväll!