tisdag 28 juli 2009

Ett inlägg som hoppar från det ena till det andra.

En slags dans på min födelsedag

Vaknade imorse med ont i foten och en blåsa fullare än fullast. För någon natt sedan drömde jag att jag hade fått en bebis. Inte direkt första gången, men verkligare än tidigare. Jag ammade och vi var bakom vårt garage hela tiden. I nästa dröm bajsade jag stopp i en toalett, och det var givetivs hemma hos någon annan. Med alla drömmar hit och dit känns det ibland knappt återhämtande att sova. Hur som helst, jag börjar bli som jag umgås (alltså som en gamling), med ständiga, mer eller mindre inbillade, krämpor. Dagens krämpa sitter alltså i min vänstra fot. Igår hade jag värk i benen. Förra veckan beklagade jag mig över min rygg. Till på köpet har jag ett skavsår mellan tårna.

2 kommentarer:

malin sa...

det låter inte bra. du måste vara rädd om dig!

Jonna sa...

Fin bild! men viss oro föder texten. och vart är de där cykelbilderna jag bett om? ge mig!