onsdag 1 juli 2009

Jag är åter i arbete. Kvällströttheten kom på köpet. Har nu mycket kvällsmat i min mage. Blev ingen tid för middag idag. Men oj, vilken mysig lunch. Härliga smörgåsar vid vattnet med Hans, Jullgull och Honeypie. Imorgon väntar en ful orange, grön eller gul(?) stor väst, en midjeväska och en parkering på mig. Tjofräs. Jag ska vara parkeringsvakt på sommarland. Lätt roligaste dagen på hela sommaren. Vad gör man inte för sin roddklubb? Håller tummar och tår för regn imorgon, för då kanske vi får sluta efter en kvart. Dansa regndans, någon?

Skulle döda, eller i alla fall smiska någon, för en stor kopp kaffe. Dock får jag noga nöja mig med sömn denna sena timme. Jag är fortfarande tant ja.

3 kommentarer:

malin sa...

ser fram emot ett foto på dig med västen här på bloggen!

jonna sa...

precis :) hoppas det öppnar sig ngn lucka i kväll så du kan vara med och ro.. aldrig omöjligt...

andreas sa...

ni kan ju överlåta nästa sommar till ibf leksand.kram