tisdag 14 juli 2009

ImorgonärdagenD.

Jag är redan lite pirrig. Imorgon fyller jag år. 22 år, men jag tycker om födelsedagar som om jag vore sju. Det är ju egentligen inte så konstigt. Jag får frukost på sängen efter att ha legat vaken och väntat. Jag får tårtkalas. Jag får ha massor av kära runtomkring mig hela dagen. En del har trixat med sina semestrar så att de är hemma på min födelsedag (tycker de också att jag verkar vara sju år?). Ih oh ah. Igår råkade jag skrika "jag fyller år" högt ute på byvägen. Lite senare sa jag "jag älskar att fylla år". Jag dansar fram. Så fort Per skulle till tunatutten (köpcenter) blev jag helt hispig.

Jag (fnissande): Vad ska du köpa då?
Per: Spel.
Jag: Baaara spel? Hihi!
Per: Mmm.
Jag: Nääähäää, du ska köpa present till mig hihihi!
Per: Jag tänkte att det räcker med att du får en blomma.
Jag: Det där är inte ens roligt!

Sol ute, sol inne. Elina är sju år i sinne!

4 kommentarer:

Josefina sa...

Grattis i förskott!
Din födelsedag låter himelskt fantastik (ja det var bra ord att beskriva med). Hoppas du får en fin dag och en bil eller nått annat dyrt av din kille...en blomma duger inte!

Anonym sa...

Hi hi du är för söt du Elina. Hoppas du får en härlig födelsedag. Grattis & grattiskram//Majsan

Jonna sa...

det är det verkligen. dagen d. din dag din stora dag!

Jessica sa...

Grattis Grattis!!! Jag är precis lika när jag fyller år, det är ju så roligt! Vilken fin bild på dig! KRAM!